Friday, September 11, 2009

نحوه پخش بعضی از فیلم ها

سلام
دوست من خوبی؟
من چند تا از لینک های مربوط به راپید شیر رو دانلود کردم اما وقتی که فایل ها دانلود می شه توی هیچ پلیری خونده نمی شه
در حالیکه یه فایل به نام اسمایلینگ بویز که اول های بلاگت گذاشته بودی رو دانلود کردم فکر کنم از یه سایت روسی بود به راحتی خونده شد
اگه می شه و زحمت نیست برای اینکه بشه از فایل ها استفاده کرد ،راه حلش رو پیدا کن و بهم بگو
مرسی فکر کنم کار خاصی باشه که شروع کردی
موفق باشی
============================================
از دوستان عزیز درباره نحوه اجرای بعضی از فیلم ها پرسیدن
باید عرض کنم خدمتشون که این نوع فیلم ها که به صورت پارت وان و پارت تو و ادامه پیدا می کنه
به این طریق که بعد از دانلود کردن کل لینک ها باید با استفاده از نرم افزاری که در ساید بار گذاشته شده
تمام قسمت ها را به هم بچسبانید و از دیدن فیلم لذت ببرید

با یادآوری این مورد که اگر اسم فایل در هنگام دانلود تغییر یافت
که معمولا این اتفاق می افتد
دقت شود تا ترتیب فایل ها به هم نخورد و همچنین اسم فایل به هر اسمی تغییر پیدا کند
برای اینکه نرم افزار آن را شناسایی کند لازم است آخر فایل ها به این صورت باشد
..............................avi.001
..............................avi.002
..............................avi.003
:
:
:
:
.............................avi.008

و بعد با همان نرم افزار فقط پارت اول را به نرم افزار معرفی کنید و ادامه کار را به نرم افزار بسپارید

باز اگر سئوالی بود در خدمتم

No comments: