Saturday, November 29, 2008

اینترنت اعتماد آری یا نه؟

http://techfunked.com/web20blog/wp-content/uploads/2007/09/pacman-killer.jpgمبحث اینترنت و اینکه از روز ورودش به صفحه مانیتورهای ایرانی تا چه حد تونسته مثبت باشد جنبه های بسیاری برای بحث دارد.
طبیعتا دنیای مجازی و ظاهرا بدون افسار اینترنت برای استفاده مفید و ضروری در نقش یک امید و پناه را بازی می کند.
و انکار این مورد که اینترنت فقط برای مسائلی مفید و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد هم کمی نابجا و نابخردانه می باشد.
در این بین هر نوع گروه سنی هم با توجه به نیاز اساسی و غیر اساسی خود به این جانور ظاهرا آرام پناه می آورند بدون در نظر گرفتن هرگونه خطر یا حتی کوچکترین ضرری.
ولی طبیعتا افرادی که در جامعه به عنوان تبهکار و مخل و شرور و فرصت طلب هستند.....نسخه اینترنتی این افراد هم بیکار ننشسته اند و دام های خود را در پهنای این وب های مرموز پهن کرده اند و منتظر افرادی هستند که بتوانند تمام آنچه را که آرمان می پندارند به توهم و تخیل و موفقیت ظاهری تبدیل کنند.
دسته بندی افراد این چنین از عهده بحث ما خارج است ولی باری به هرحال فرصت خوبی می باشد که هر چند کوتاه به این واقعیت چشم باز کنیم تا کم کم به موردی که کاملا مرتبط با ماست بپردازیم.
هدف از اینترنت به هر نحو استفاده می باشد مثبت یا منفی

برخی برای استفاده از انواع اطلاع رسانی و خبر رسانی استفاده می کنند

برخی از اینترنت به عنوان مرجع مطالعاتی استفاده می کنند

برخی به عنوان فروشگاه و حرفه ای تر گفته باشیم محل داد و ستد و بازرگانی

و

.

.

.

..............

بالاخره آنهایی که فقط به اینترنت برای گذران وقت پناه می آورند و بیشتر در فکر این می باشند که از اینترنت به عنوان محل و وسیله ای برای بازی و تفریح وتخلیه کمپرس های درونی میباشد استفاده کنند.

که در این بین باز افرادی با دسته بندی های مختلف داریم افرادی که عشق و معبود واقعی خود را در این صفحات جستجو می کنند

و افرادی که آماده اند تا به این گونه آدمها سرویس دهند و به خاطر رسیدن به اهداف شوم خود می توانند نقش فرهاد...مجنون.....لیلی......ویس.....رامین و حتی رستم را به خوبی بازی کنند.....وپس از آن موقعیت بسیار خوبی برای شکارچیان اینترنتی بوجود می آید.

که بالاترین آنها سواستفاده های جنسی و وارد کردن ضربه های روحی غیرقابل جبران به افرادی است که عشق خود را در سایت ها و مسنجر ها می خواهند پیدا کنند

ادامه دارد

http://killer7.3dactionplanet.gamespy.com/killer7s7ndicatetop.jpg