Saturday, July 21, 2012

از پروفایل یکی از عزیزان تو manjam


myprofile

اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی 
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته 

. 
. 
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند 
...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد 
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش 
. 
. 
نگرانش میشوم 
دلتنگش میشوم 
. 
. 
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود 
مطمئن میشوم که حقیقی ست 
. 
. 
هرچند کنار هم نباشیم هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم، 
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم 
هرکجا که باشد 
-------- 
همه شما دوستانم در دنیای مجازی رو دوست دارم 
. 


از بوسه های قلابی تلفنی خسته شده ام، از بغل های محکم اس ام اسی، از عشق بازی های داغ چت، از همه خسته ام... تو کنارم باش، هوای تنت کافیست 

ایستادن ، اجبار کوه بود 
رفتن سرنوشت آب 
افتادن تقدیر برگ 
......و صبر پاداش آدمی 

خیـــــــالی نیست....!! 
!از امشب .... 
به افتخارت.... 
فاحشه میشوم. ... 
شاید... 
......هـــــم خوابگی و آغـــــوشِ تـــو نصیبم شَــوَد... 
آخـــــــر شنیده ام... 

فاحشه پســــــــند شده ای 

چه خوب بود از اینهمه آدم که دور و برم بودن، یکی پشتم بود..... 
چه خوب بود از این همه آدم که در باره ام حرف می زدن ، یکی هم صحبتم بود ... 
چه خوب بود از این همه آدم که دلم رو شکستن ، یکی همدلم بود ..... 
چه خوب بود از این همه آدم که روبه رویم بودن ، یکی کنارم بود ... 
چه خوب بود از اینهمه آدم که دنبال تنها بود ، یکی دنبال تن ها نبود... 
چه خوب بود از اینهمه ..... یکی آدم بود ............. 

گفتمت با من بمان گفتی که یارت نیستم / روشنی بخش و چراغ شام تارت نیستم 
در تمام تار و پود من تنیده یاد تو / ای که از من غافلی ، غافل ز یادت نیستم 

No comments: