Sunday, September 16, 2007

من يك ضعيف هستم


الان با هم هستيم ..آره گفته بودم هر از گاهي مي ياد و من رو خوشحال مي كنه ولي معمولا اين خوشحالي بيش از چهل و هشت ساعت دووم نمي ياره .....شايد فهميده اونقد دوستش دارم كه خيلي راحت مي تونه نسبت به كارهايي كه از طرف اون انجام ميشه و ناراحتم مي كنه چشم ببنده
مي خواد يه جوارايي بهم بفهمونه كه آره .... ضعيفم ...آره خوب ضعيفم...
اگه نبودم واسش دلم تنگ نمي شد
اگه نبودم واسش گريه نمي كردم
آره ضعيفم
اگه نبودم تحمل دوري شو داشتم
اگه نبودم تيغ نميزدم
اگه نبودم بارها نمي مردم
آره ضعيفم
اگه نبودم منتش رو نمي كشيدم
اگه نبودم خراب دوست و دشمن نميشدم
آره ضعيفم
آره بدم
آره كهنه ام
آره مرده ام
آره رفتني ام
آره آره آره آره
بهش بگين ضعيفم
بهم ميگه بيا قرار بزاريم با هم حرف نزنيم
ببينيم كدوممون زود تر خواهش مي كنه واسه حرف زدن
آره ضعيفم
آره خيلي خرابشم
مي تونه از من هر كاري بخواد
ولي
من چي؟
شايد تصورش هم تلخ باشه ولي
با منت با هام سكس مي كنه
حتما بايد يه چند دقيقه بميرم زنده بشم بعدا
بهش بگين ضعيفه
بهم بگين ضعيفم
كاش مي مردم
كاش جسارت صادق هدايت رو داشتم
كاش شهامت تنها موند رو داشت
با خودم
مي گفتم اون روز
اين وبلاگ با من به آخر نمي رسه
يه روز به يكي از شما ها يه ميل مي رسه
با يوزر و پسورد كه ميگه من ديگه نيستم
ميگه نمي خوام
نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام نمي خوام
به خدا به عيسي به مسيح به بودا به هيچي قسم .
دارم تموم مي شم
بهش بگين بخدا آدمم
دل دارم
چيكار كنم
بايد بريد ...ورفت
بايد دل كند و رفت
بزار يكي رو پيدا كنه كه قوي باشه ...بزار ما نباشيم
بمير ..مرگ بر تو
بمير هزاران بار اين دل رو شكستي
خودت بر خودت آرزوي مرگ كن شايد اجابت شد ضعيف
..
تو مرده اي
تو زنده نيستي اين يادت باشه
..
اين بار هم تو بايد بري جلو باهاش حرف بزني
خر
باعث شرم هر چي همجنسگراست
تويي
بمير بمير بمير بمير بمير بمير بمير بمير
مرگ بر تو مبارك

من يك همجنسگرا هستم

No comments: