Thursday, August 9, 2012

گی کلاب


من قیافم اصلا تابلو نیست و مردونه هستم
با یکی‌ از همکارای خانم شرکت باهم گفتیم
بریم بعد کار یه جا آبجو بخوریم،سوار مترو که
شدیم از همه چی‌ صحبت کردیم و البته کاملا 
مرتبط با کار و موارد مرتبط،
رفتارم در بین همکارانم طوری هستش که 
نفهمن همجنسگرا هستم،نه اینکه بترسم
نه ،بلکه به سری که درد نمی‌کنه دستمال نمیبندم
آره ،داشتیم از شرکت صحبت میکردیم،
و تقریبا هم نزدیک شده بودیم به جایی‌ که میخواستیم
بریم،و گرم تعریف ماجرایی بودم،
گفت:شکار میون کلومت
گفتم:جانم؟!
گفت:اونجارو میبینی‌،یه گی‌ کلوب خیلی‌ باحاله...!
موندم چی‌ بگم آخه
گفتم:آها،نه من تاحالا گی‌ کلاب نرفتم
گفتم الان با خودش میگه
خر خودتی تابلویی که گی‌ هستی‌
رفتیم بساط آبجو جاتون خالی‌،
گاهی فک می‌کنیم مردم نمی‌فهمن  
دیگه نمیدونیم که خیلی‌ خیلی‌ زرنگتر و تیزتر از آونی هستن که ما فک می‌کنیم
اگر چه موردی هم برای درک نشدن و فهمید نشدن وجود نداره



No comments: