Thursday, August 9, 2012

کاندوم

سلام 
سلام کاندوم ندارین؟
 ببخشین؟
 من قرار نیست با شما سکس کنم! ! !
من هم نگفتم شما با من سکس میکنین! ! !
. . . خوب پس منظورتون؟ ؟ ؟
بالاخره خونه خونه ی شماست برا همین 
شرمنده قبول کردن شما به عنوان شخصی که قرار با دوست من سکس کنه تضمین داشتن وسایل سکس  شما از طرف من نیست
محل: (داخلی-اتاق - شب )بیست دقیقه بعد- یه بوس میدی, . . . . . اتاق درش بسته میشه, صدای تلوزیون رو بالا میبرم تا صداشونو که پر از دروغه نشنوم, شهوت لجن باطل,
غذا مو میخورم,
 بعد از 10 دقیقه اول اونی که کاندوم میخواست, بعد هم دوست من میاد بیرون, 
تعجب میکنم و در حالی که غذامو دارم می خورم... میگم تموم شد؟, میگن آره کاندوم نبود
, یادم میفته که آره آدم چقدر باید کثافت باشه که برا سکس خودش از یه نفر دیگه انتظار کاندوم داشت باشه
 آدما به خاطر پول از چه لذت هایی که نمیگزرن..... بیچاره

No comments: