Thursday, August 23, 2012

چتر من


دلم یه دست می خواد...
رو شونم جا بگیره
خسته بشه ولی پایین نیاد
یه تنهایی جذاب می خوام
یه تنهایی دو نفره
تنهایی که می شه روش حساب کرد و گفت
این تنهایی رو دوست دارم و می خوام این طوری تنها بمونم یا نه تنها بمونیم.
بعد زیر بارون مازندران بدون چتر 
بی خیال حیا
بی خیال خدا
بی خیال چشا
بی خیال جزا
بهش بگی نیگا کن ...
من خیالم تویی
من محالم تویی
من نفسم تویی
من عمرم تویی
من رهم تویی 
همرهم تویی
سرورم تویی

آروم دستشو بگیری ...
خیس خیس
خیس خجالت 
خیس صداقت
خیس باور های دو تا مرد
آروم بکشیش کنار خیابون 
بچسبونیش به دیوارای سبزه پوش خیابون های شمال
هر دو خیس
صدای بارون 
صدای امید
بگی...
نیگا کن به چشام
...
خجالت نکش نیگا کن
...
آروم بیاد جلو
با زبونم یه قطره بارونی که از لبش داره می چکه رو وردارم
با دستام موهای صاف و زلالشو بدم کنار
بگم خوب حالا نیگا کن...
وقتی نیگا کرد
بگم می دونی 
دنیامی
وقتی گفت آره ...
می گم نه ...نمی دونی......
نمی دونی دنیامی
اگه بری خراب می شم
می شکنم
رها می شم
آوار میشم
مردار میشم
همون لحظه دستش رو بزاره رو شونم بگه
کجا برم
من تنها دنیای مرد روی زمین هستم که تو دل یه مرد خونه داره 
بغلم کنه و خیس هم بشیم

Roma Lamon





No comments: