Saturday, August 25, 2012

آرزو

دیشب کم کم خوابم می گرفت
تو رختخواب بودم که گفتم: بزار یه دعا کنم 
گفتم خدایا لطفا منو کمی لاغر کن
انگار همون موقع جوابمو داد
"برو بابا ملت چی می خوان ؟! تو چی می خوایی"

آخه راستی می دونین آدما به اندازه ی خواسته ها و آرزوهاشون بزرگن

خدا همون جا بهم گفت که چقدر کوچیکم

ولی خودش یادش نبود که سالها قبل وقتی تورو ازش خواستم
و گفتم که همیشه با تو با هم باشیم
و با هم بمونیم و با هم زندگی کنیم
یه جنس موافق با عقیده های متفاوت برای یه زندگی با هم مارو نیگر داره
وقتی تورو خواسته بودم

می دونی چی جواب داده بود؟؟؟

گفته بود: برو آرزوت خیلی بزرگه ، سنت خیلی کوچیک

 Roma Lamon

 

1 comment:

شایان said...

اگر تلاش کنی بهش میرسی
هر آرزویی کافیه هدف آدم باشه نه رویا
هیچ منجی نمیاد ما رو نجات بده و تغییر اجاد کنه
هیچ خدایی بدون حرکت کردن ما هیچ کاری انجام نمیده
وقتی میشه ورزش کرد و رژیم گرفت چرا باید از خدا خواست؟
اگر بدنت طوری آفریده شده که به اصلاح برنی هستی خوب تایپ یکی هستی و اون گمشده ات رو پیدا می کنی
اگه عاشق کسی شدی ولی تایپش نیستی سعی کن تایپش بشی
اگر دوری سعی کنی بری تو شهرش زندگی کنی
و سعی کردن
وتلاش کردن
م این چیزایی که نوشتی رو نمی فهمم